هود مخفی توکار

هود مخفی توکار همه هودهای اجاق گاز دارای فیلترهای چربی هستند – این فیلترها هنگام بالا آمدن چربی از روی اجاق گاز شما توسط هود مخفی را جذب می کنند.

هود مخفی توکار

هود مخفی توکار همه هودهای اجاق گاز دارای فیلترهای چربی هستند – این فیلترها هنگام بالا آمدن چربی از روی اجاق گاز شما توسط هود مخفی را جذب می کنند.

هود مخفی توکار

هود مخفی توکار اجاق گاز همه هودهای اجاق گاز دارای فیلترهای چربی هستند – این فیلترها هنگام بالا آمدن چربی از روی اجاق گاز شما را جذب می کنند و از نشستن آن بر روی سطوح آشپزخانه و باقی ماندن بقایایی که به سختی جدا نمی شوند جلوگیری می کند. این روزها، فیلترهای چربی معمولاً از آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند، اگرچه هنوز هم برخی از آنها از مواد پشمی یا کاغذ ساخته شده‌اند. هود مخفی توکار برای تمیز نگه داشتن فیلترهای چربی، باید مرتباً آنها را بشویید یا تعویض کنید.

فیلترهای فلزی قابل شستشو هستند - به راحتی جدا می شوند، زیرا در قسمت زیرین هود بسته می شوند. آنها معمولا برای ماشین ظرفشویی مناسب هستند. فیلترهای فلیس یا کاغذی بسته به میزان سرخ کردن، هر چند ماه یکبار نیاز به تعویض دارند. برخی از هود مخفی توکار دارای نشانگر اشباع دستی هستند که به شما امکان می دهد بدانید چه زمانی فیلتر باید تعویض یا شسته شود. از بین بردن فیلتر پشمی چرب می تواند یک کار نامرتب باشد، بنابراین اگر دوست ندارید دستانتان کثیف شود، یک هود با فیلترهای چربی فلزی انتخاب کنید. شما می توانید فیلترهای جایگزین را از سازنده هود خود دریافت کنید - مطمئن شوید که اندازه و نوع مورد نیاز خود را مشخص کرده اید. چگونه یک هود اجاق گاز بی صدا پیدا کنیم بهترین هودهای اجاق گازی که ما آزمایش کرده ایم، سر و صداتر از صدای زمزمه یخچال نیستند. بدترین صدا می تواند چهار برابر بلندتر باشد. اگر دوست دارید در حین آشپزی چت کنید یا به رادیو گوش دهید، یا اگر اغلب در آشپزخانه‌ای روباز غذا می‌خورید، به شما توصیه می‌کنیم هودی انتخاب کنید که در تست‌های نویز ما چهار ستاره یا بیشتر کسب کند.



خرید هود مخفی توکار  که سر و صدای زیادی ایجاد می کند اما به سرعت آشپزخانه شما را از بخار، چربی و بوهای ناخواسته پاک نمی کند، خوب نیست. کدام؟ محبوب ترین انواع هود اجاق گاز را آزمایش می کند تا مشخص کند کدام مدل ها زندگی شما را در آشپزخانه آسان تر، تمیزتر و خوشبوتر می کنند. می توان به هودهای اجاق گاز Best Buy ما برای پاکسازی سریع و بی سر و صدا هوای آشپزخانه شما اعتماد کرد. قیمت هود مخفی توکار بدترین هودهای اجاق گازی که ما آزمایش کرده‌ایم، چهار برابر بی‌صداترین هودهای اجاق گاز هستند و برای از بین بردن بخار، بو و چربی به سختی تلاش می‌کنند. این هودها آشپزخانه شما را مرطوب، چرب و بدبو می کند و همچنین در حین آشپزی باعث سردرد می شود. هر هود اجاق گاز به کدام ارسال می شود؟ آزمایشگاه به 14 روش مختلف آزمایش شده است تا مشخص شود که چقدر در از بین بردن بخار، بو و چربی موثر است، استفاده از آن آسان است و چقدر خوب ساخته شده است. پس از هشت هفته آزمایش جامد، ما می دانیم که کدام هود اجاق گاز بهتر است. ما هر هود اجاق گاز را با فردی بیش از شش فوت و شخصی زیر پنج فوت آزمایش می کنیم تا ببینیم استفاده از آن برای همه آسان است یا خیر. ما همچنین ارزیابی می کنیم که نصب هر کدام چقدر ساده است.

چگونه بهترین هودهای مخفی توکار اجاق گاز را کشف می کنیم پخت و پز در یک آشپزخانه بخار گرفته و بدبو خوشایند نیست - و نشستن چربی روی سطوح آشپزخانه شما چیزی است که همه ما می خواهیم از آن اجتناب کنیم. هودهای اجاق گاز توسط کارشناسان آزمایشگاه ما تحت آزمایشات دقیق قرار می گیرند تا مدل هایی را بیابند که بخار، بو و چربی را به سرعت از آشپزخانه شما پاک می کنند. اگر هود اجاقی بخرید که جایزه کدام را دریافت کرده است؟ بهترین خرید شما می توانید مطمئن باشید که با یک آشپزخانه با بوی تازه پاداش دریافت خواهید کرد. بخار: ما رطوبت محفظه آزمایش خود را تا 90 درصد دریافت می کنیم، به اندازه رطوبت حمام حمام، و سپس می بینیم که کدام هود اجاق گاز به اندازه کافی قدرتمند است که بخار را پاک کند، بنابراین در هنگام کار نیازی به عذاب نخواهید بود. پخت و پز بوها: ما با استفاده از ماده شیمیایی تند متیل اتیل کتون (که بویی شبیه پاک کننده لاک ناخن می دهد) که در یک تابه داغ ریخته می شود بوی بوی محفظه آزمایش خود را درست می کنیم. یک هود اجاق گاز قدرتمند نباید مشکلی برای از بین بردن بوهای تند نداشته باشد و آشپزخانه شما را به مکانی دلپذیرتر در حین آشپزی تبدیل کند. گریس: روغن نباتی را با آب داخل تابه می‌ریزیم تا چرب‌ترین فضا را ایجاد کنیم و ببینیم که چگونه فیلتر هود اجاق گاز با جذب چربی‌های موجود در هوا مقابله می‌کند. هودهای اجاق گاز با بدترین امتیاز منجر به نشستن چربی روی سطوح آشپزخانه شما می شود.

گریس: روغن نباتی را با آب داخل تابه می‌ریزیم تا چرب‌ترین فضا را ایجاد کنیم و ببینیم که چگونه فیلتر هود اجاق گاز با جذب چربی‌های موجود در هوا مقابله می‌کند. هودهای اجاق گاز با بدترین امتیاز منجر به نشستن چربی روی سطوح آشپزخانه شما می شود. سهولت استفاده: ما از افراد با قد و اندازه دست های مختلف استفاده می کنیم تا ببینند استفاده از هر هود چقدر راحت است. ضعیف‌ترین هودها دارای کنترل‌های بی‌نقص یا بدون پاسخ، نور کم هستند و برای تمیز نگه داشتن کابوس هستند. سر و صدا: بهترین هودها به آرامی و بدون مزاحمت بخار و بوها را از آشپزخانه شما بیرون می‌کشند، در حالی که بدترین هودها به قدری بلند هستند که می‌خواهید آشپزی خود را رها کنید.

بررسی هود توکار مخفی اجاق گاز که می توانید به آن اعتماد کنید مدل هایی از بزرگترین برندهای هود اجاق گاز در بازار - از جمله Bosch، Miele و Samsung - در کدام تست شده اند؟ آزمایشگاهی و ما کشف کرده‌ایم که گاهی اوقات حتی معتبرترین نام‌ها گاهی اوقات ضعیف عمل می‌کنند. کدام؟ مستقل است - ما برای شما، مصرف کننده کار می کنیم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که توصیه های محصول ما فقط تحت تأثیر نتایج آزمایش ما قرار می گیرد. ما تحت تأثیر اشخاص ثالث نیستیم و هزینه‌های رایگان تولیدکنندگان یا خرده‌فروشان محصول را نمی‌پذیریم. ما تمام محصولاتی را که خودمان تست می کنیم خریداری می کنیم، بنابراین توصیه های ما به شما کمک می کند تا برای اولین بار انتخاب درستی داشته باشید و از اشتباهات پرهزینه جلوگیری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد